Új belföldi kampány indul a téli kikapcsolódás népszerűsítésére

2018. január 15.
Nyíregyháza

Új belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), a hétfőtől egy hónapon át tartó akcióhoz eddig több mint 200 szálláshely és fürdő csatlakozott speciális ajánlatokkal – jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn Budapesten. Kiemelte: Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban számos élményt kínál. Szeretnék elérni, hogy minél többen vegyenek

Új belföldi kampány indul a téli kikapcsolódás népszerűsítésére
Új belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), a hétfőtől egy hónapon át tartó akcióhoz eddig több mint 200 szálláshely és fürdő csatlakozott speciális ajánlatokkal – jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn Budapesten. Kiemelte: Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban számos élményt kínál. Szeretnék elérni, hogy minél többen vegyenek részt téli belföldi pihenésen. Sikeres belföldi turizmus nélkül nincsen sikeres beutazó turizmus sem – fogalmazott a vezérigazgató. Közölte, hogy a kampányhoz kapcsolódó Téli feltöltődés elnevezésű speciális ajánlatok a hellomagyarorszag.hu oldalon elérhetőek január 15. és február 15. között.
Friss hírek
Friss hírek