Sikeres volt a Magyar Posta nyári kampánya

2022. szeptember 19.
Nyíregyháza

A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön. A Magyar Posta azt írta közleményében, hogy országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is. Júliusban ezért a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlás

Sikeres volt a Magyar Posta nyári kampánya

A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön. A Magyar Posta azt írta közleményében, hogy országszerte problémát okoztak a hiányos vagy beazonosíthatatlan címadatok a kézbesítőik, sőt még a mentősök számára is. Júliusban ezért a társaság figyelemfelhívó kampányt indított, amelynek célja a ház- és ajtószámok, nevek és levélszekrények pótlása volt. Friss reprezentatív felmérésükből kiderült, hogy a magyar lakosság komolyan vette a felhívást, rengetegen pótolták hiányos vagy nem jól olvasható címadataikat.

Friss hírek
Friss hírek