Robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás
Lényegesen gyorsul az utasok kiszolgálása a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatán, ugyanis teljesen magyar fejlesztésű robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás. A rendszer a karácsony óta tartó tesztüzem során eddig közel 12 000 telefonálót szolgált ki.
Lényegesen gyorsul az utasok kiszolgálása a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatán, ugyanis teljesen magyar fejlesztésű robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás. A rendszer a karácsony óta tartó tesztüzem során eddig közel 12 000 telefonálót szolgált ki. Az utasok visszajelzései alapján a modern megoldásnak köszönhetően várakozási idő nélkül sikerül információt szerezni a menetrendre és árakra vonatkozóan, továbbá a robotasszisztens azt is jól ismeri fel, ha valamely kérdésben élő ügyintéző bevonása szükséges.