Már a kormányablakokban is igényelhető az erkölcsi bizonyítvány
Új szolgáltatással bővült az integrált ügyfélszolgálatokon intézhető ügyek köre: 2020. január 1-jétől az elérhető online ügyintézői felület segítségével bármelyik kormányablakban igényelhető a hatósági erkölcsi bizonyítvány. Ehhez nem szükséges a postán megvásárolható űrlapot kitölteni, az ügyfél azonosításáról és a kérelem rögzítéséről az ügyintéző gondoskodik. Az azonosítás a személyi szám, illetve a természetes személyazonosító adatok alapján történik. Az ügyintéző által kinyomtatott és az ü
Új szolgáltatással bővült az integrált ügyfélszolgálatokon intézhető ügyek köre: 2020. január 1-jétől az elérhető online ügyintézői felület segítségével bármelyik kormányablakban igényelhető a hatósági erkölcsi bizonyítvány. Ehhez nem szükséges a postán megvásárolható űrlapot kitölteni, az ügyfél azonosításáról és a kérelem rögzítéséről az ügyintéző gondoskodik. Az azonosítás a személyi szám, illetve a természetes személyazonosító adatok alapján történik. Az ügyintéző által kinyomtatott és az ügyfél által aláírt igénylőlap alapján a kérelmet elektronikus úton nyújtják be. Az elkészült erkölcsi bizonyítványt pedig az igénylő által megjelölt címre postai úton küldi meg a nyilvántartó hatóság.