Javult a távhőszolgáltatók megítélése

2022. május 10.
Nyíregyháza

Elégedettebbek a hazai fogyasztók a távhőszolgáltatókkal, az ágazat a tavaly ősszel végzett felmérése szerint a járványhelyzet ellenére javítani tudott a két évvel korábban elért jó eredményén - mondta a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal elnöke. Horváth Péter János elmondta: több mint 560 ezer felhasználói visszajelzést dolgoztak fel, egyebek mellett a távhőszolgáltatás minőségéről, az ellátás folyamatosságáról, a leolvasásról, a mérésről, a költségmegosztásról, a tájékoztatásról,

Javult a távhőszolgáltatók megítélése
Elégedettebbek a hazai fogyasztók a távhőszolgáltatókkal, az ágazat a tavaly ősszel végzett felmérése szerint a járványhelyzet ellenére javítani tudott a két évvel korábban elért jó eredményén - mondta a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal elnöke. Horváth Péter János elmondta: több mint 560 ezer felhasználói visszajelzést dolgoztak fel, egyebek mellett a távhőszolgáltatás minőségéről, az ellátás folyamatosságáról, a leolvasásról, a mérésről, a költségmegosztásról, a tájékoztatásról, az ügyfélszolgálatok tevékenységéről és panaszkezelési hatékonyságáról. A szakember azt emelte ki, hogy az eredmények ismeretében a szolgáltatók megalapozott döntéseket hozhatnak a fejlesztésekről a műszaki, az értékesítési, a számlázási vagy az ügyfélszolgálati területen.
Friss hírek
Friss hírek