Öt napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei

2021. július 12.

Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el. Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint. A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető - mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV - szolgáltatásokat nem. Ebben az időszakban a MyVodafone applikác

Öt napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei
Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el. Az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint. A fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető - mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV - szolgáltatásokat nem. Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.
Friss hírek
Friss hírek