Már Nyíregyházán is érezheto a Magyar Turisztikai Ügynökség kampányának hatása

2022. november 03.

Nagyszabású oszi forgalomélénkíto kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség. Az október végéig tartó kampányban az Amerikai Egyesült Államokban, Angliában, Spanyolországban és Franciaországban a fováros építészetét bemutató reklámmal és sajtóanyagokkal találkozhattak az utazni vágyók, míg Ausztriában, Olaszországban és Magyarországon a bor, valamint a gasztrokultúra szerelmeseit célozta meg a kampány. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján, a négy hét alatt vá

Már Nyíregyházán is érezheto a Magyar Turisztikai Ügynökség kampányának hatása

Nagyszabású oszi forgalomélénkíto kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség. Az október végéig tartó kampányban az Amerikai Egyesült Államokban, Angliában, Spanyolországban és Franciaországban a fováros építészetét bemutató reklámmal és sajtóanyagokkal találkozhattak az utazni vágyók, míg Ausztriában, Olaszországban és Magyarországon a bor, valamint a gasztrokultúra szerelmeseit célozta meg a kampány. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján, a négy hét alatt vártnál 11 ezerrel több nemzetközi elofoglalás érkezett. A belföldi foglalások száma háromezerrel nott, köztük Nyíregyháza turisztikai térségben mutatkozik a legnagyobb emelkedés.

Friss hírek
Friss hírek