Komplex Lakossági szolgáltatást nyújt az Egészségvonal
Komplex Lakossági szolgáltatást nyújt az Egészségvonal
Az Egészségvonal Contact Center az év minden napján, a nap 24 órájában fogadja a hívásokat.
Az Egészségvonal Contact Center az év minden napján, a nap 24 órájában fogadja a hívásokat. Az információs központ komplex szolgáltatást nyújt az egészségügyi ellátásokkal kapcsolatban a lakosság részére – erről a Belügyminisztérium parlamenti államtitkára beszélt a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központban tartott sajtótájékoztatón. Rétvári Bence elmondta, hogy a 1812 - es kapcsolási számon 24 operátor fogadja a hívásokat, egy héten átlagosan háromezer hívást. A munkatársak minden az egészségügyi szolgáltatásokra – például a háziorvosi, a járóbeteg- és a kórházi ellátásra – vonatkozó kérdésre válaszolnak, ahogy az elektronikus egészségügyi szolgáltatási tér, illetve az egészségmegőrzés területén is jártasak – hangsúlyozta az államtitkár, aki hozzátette: ma már a mesterséges intelligencia is segíti az eligazodást, és az Egészségvonal Contact Center már az EgészségAblak applikációból is hívható.