Iskolákban segítette az ügyfélapu nyitását a NAV
Iskolákban segítette az ügyfélapu nyitását a NAV
Az ügyfélkapu a NAV számos elektronizált ügyintézési lehetőségét teszi elérhetővé a digitalizáció térhódításával.
Az ügyfélkapu a NAV számos elektronizált ügyintézési lehetőségét teszi elérhetővé a digitalizáció térhódításával, melyre leginkább a középiskolás generáció nyitott. Ez indikálta a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága kezdeményezését, amikor a vármegye legnagyobb létszámú középiskoláiba kitelepülve, a helyszínen biztosították a diákok ügyfélkapunyitását. Az előzetes megkeresésre jelentkező 16 középiskolában több, mint 1600 ügyfélkaput nyitottak a NAV munkatársai. A 11.-es 12.-es tanulók nagy örömmel fogadták a kezdeményezést, mivel a végzős diákok felsőoktatásba történő jelentkezésének is feltétele az ügyfélkapu. Több résztvevő iskola már a helyszínen jelezte, hogy a következő tanévben is igényt tartanak a kitelepülő ügyfélkapunyitási lehetőségre.
Fotó:ado.hu