Csak halaszthatatlan ügyben keressék fel a parkolási ügyfélszolgálatot
A NYÍRVV Nonprofit Kft. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy a parkolási ügyfélszolgálatot csak halaszthatatlan ügyben keressék fel. Akik parkoló bérlettel rendelkeznek, az új bérlet megvásárlása miatt csak a lejárat előtt 1-2 nappal keressék fel az ügyfélszolgálatot. Parkolójegyet lehet vásárolni az automatákból, valamint a mobiltelefonos parkolás is működik. A pótdíjak befizetésére válasszák a postai befizetést vagy a banki átutalást. Panaszaikat telefonon, postai vagy elektronikus úton juttassák
A NYÍRVV Nonprofit Kft. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy a parkolási ügyfélszolgálatot csak halaszthatatlan ügyben keressék fel. Akik parkoló bérlettel rendelkeznek, az új bérlet megvásárlása miatt csak a lejárat előtt 1-2 nappal keressék fel az ügyfélszolgálatot. Parkolójegyet lehet vásárolni az automatákból, valamint a mobiltelefonos parkolás is működik. A pótdíjak befizetésére válasszák a postai befizetést vagy a banki átutalást. Panaszaikat telefonon, postai vagy elektronikus úton juttassák el a társasághoz.