"Nyár, dinnye, szeletem" elnevezéssel ösztönző kampány indult
"Nyár, dinnye, szeletem" elnevezéssel ösztönző kampány indult

A magyar dinnye kiváló minőségének, sokszínű felhasználási lehetőségének bemutatását célzó fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum. Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára kiemelte, hogy Magyarországon a dinnyetermő terület folyamatosan bővül, az idén az előző évhez képest 30 százalékkal nagyobb területen folyik a termelés. A jó minőségű, magyar termék népszerűsítésért most elindul a "Nyár, dinnye, szeletem", amelynek során július 28. és augusztus 13. között az ország hat helyszínén tartanak kóstolókat, a közösségi médiában népszerűsítik a dinnyefogyasztást, augusztus 1. és 8. között pedig nyereményjátékot hirdetnek.
Fotó: Pixabay